måndag 31 december 2012

121231

Det är redan sista dagen på 2012 O.O Det var ju nyss det var 2011! Tiden går verkligen fort. Hoppas att ni har haft ett bra 2012. Det har jag. 2012 var ett av de bästa åren någonsin för mig! Det blir riktigt svårt för 2013 att toppa det.

Brukar ni ha nyårslöften? Jag brukar ibland ha det men det är mest på skoj. Jag kommer inte enns ihåg vad det var i år. Säkert att plugga mer eller nåt. Det löftet har jag inte hållit... XD Har inte kommit på något bra löfte för 2013 ännu.

Här är den bästa låten från 2012 enlig mig ^^


Jag är ingen VIP och hellst vill jag säga att någon av SHINee's låtar har varit den bästa XD Men jag måste ändå säga att Blue är den låt som enligt mig är bäst i år. Många låtar tröttnar man på om man lyssnat på dem för mycket men Blue har jag replayat hur mycket som hellst och den är fortfarande lika bra. Så därför tycker jag att den är 2012 bästa låt. :D


// Belliii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar