tisdag 18 december 2012

A-Prince till STOCKHOLM!!!!

OMG!

A-Prince ska verkligen komma till Sverige!! FATTA EN KPOP GRUPP SKA KOMMA HIT! Till lilla Sverige! Är så happy!

Kommer att försöka ta ledigt från skolan den 8 maj bara för att kunna gå :D Men jag tycker att det är lite konstigt hur en grupp som gjorde debut för mindre än två månader sedan ska på en Europa tour till Sverige O.O De har ju typ inga låtar. Det kan ju inte bli en hel konsert så jag fattar inte riktigt.
Jag visste typ inget om dem förän jag fick veta att de kanske skulle hit, hade bara hört deras låtar och inte brytt mig så mycket mer XD Men nu älskar jag dem! Man måste ju gå på konserten (eller vad det nu är) för då kanske bler grupper upptäker att Sverige finns och då kommer SHINee hit! :D



// Belliii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar