måndag 7 januari 2013

Vårtermin

Så börjar vårterminen imorgon då... :/ Men det är ju bara ett halvår till sommarlovet! XD Tiden kommer att gå fort. Det var ju nyss det var förra skolavslutningen.

Den här terminen har jag lovat mig själv att jag ska plugga mer och lägga mer energi på skolan. Tyvärr så tror jag inte att det löftet kommer att gå som det ska. Min dator tar seriöst över mitt liv. Okej, det var ett bra tag sedan den gjorde det men nu ska jag ändra på det. Fast det kommer inte att gå... jo det kommer det *pratar med mig själv* XD

Den här låten är typ SM's version på någon annan dubstep låt (som jag inte har hört). SM gillar verkligen dubstep nuförtiden XD.
Taemin, Minho, Yunho, Donghae, Eunhyuk, Lay och Kai dansade till den på SBS Gayo Daejun ^^:

Varför är alla så perfekta?? Taeminnie! <33


// Belliii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar